Saturday, April 16, 2005

Anak-anakku.....

Dikaulah permata hati ibu.Bertapa ibu amat menyayangi kalian bertiga.Dikala ibu dalam kesedihan pabila menatap wajah kalian hati ibu benar-benar terhibur.

Siti Hazwani-kau ratu pertama ibu dan ayah.Hadirmu menyempurnakan kehidupan kami.Tetapi kau hadir untuk setika namun kebahagiaan itu tetap kami rasai sehingga ke hari ini.Ibu tetap merindui senyuman dan ciumanmu sayang.....tetapi Allah lebih menyayangimu.

Zulfadhli-kehadiranmu bak cahaya yang menerangi kegelapan.Dikala ibu dan ayah didalam kesedihan kau hadir dalam hidup kami dan bertapa kami amat gembira bila dirimu adalah insan yang sempurna.Melihat dirimu membesar sebagai anak yang normal menambahkan keyakinan kami.

Zulhilmi-biarpun dirimu tidak sempurna sebagai anak yang normal,dirimu amat kami kasihi.Kaulah payung kami.Biarpun airmata sering mengalir dari membasahi pipi kami,kaulah pengerat hubungan kami.Semoga kau dapat memberikan ibu dan ayah lebih banyak inpirasi untuk kami menjadi lebih kuat lagi.Biarpun hidupmu dalam derita dan kesakitan...tapi kami tahu kau sentiasa redha dengan apa yang telah diberikan tuhan kepadamu.


No comments: