Wednesday, September 05, 2012

Rindu Blogku...

Assaalammualaikum..
Sudah sekian lama rasanya tidak menjenguk ke blogku ini.Kesian blog yg kutinggalkan..sepi sesepinya....sampainya hati ku meninggalkan blog ku ini...huhuhu.

Insya Allah...lepas ni akan ku cuba menjenguk2 blogku.Memang ketandusan idea sekarang ini...ahhh tulis laa apa aje...lama dah tak menulis hehehe.

Tiada apa2 yang istimewa nak ku ceritakan disini...Tajuk blog bukan main lagi...tapi mana cerita aku sebagai ibu...Untuk melepaskan rindu boleh laa diceritakan sikit kisah diriku dan anak2,Zulfadhli dan Zulfahmi yang semakin meningkat usia.Zulfadhli tahun ini akan menduduki PSLE...peperiksaan darjah 6 tak lama lagi dalam bulan Sep ni.Harapan dan doaku semoga dia berjaya melakukan yang terbaik utk dirinya sendiri.Kejayaannya adalah kegembiraan ibu dan ayah.

Zulfahmi pula semakin aktif dan lasak.Kadang2 pening jgk laa kepala ibu ni...Tahun depan dia akan melangkah ke tadika (K1).Tak tahu laa macam mana nanti nak lepaskan dia masuk kelas....24 jam berkepit dengan ibunya aje...Jangan dia ajak ibunya masuk ke kelas sekali sudah laa yer hehehe

Ku akhiri dulu disini dan kalau dizinkan akan bersambung ke kisah yang lain pula..


3 comments:

baby said...

windoo kak noamie~ bby pown dh lama tak update kat blog.. huhu.. jenguk2 la umah baby kay..

Anonymous said...

Тhanks for your maгvelous poѕting!
I aсtuallу еnϳoуed гeading it,
you could be a gгeat authoг.I ωill remember tο bоokmaгk
yоur blog and will οften come back in thе future.

I want to enсourage that yоu continue уouг
great wοrk, hаνе а niсе eѵеnіng!



my wеbрage: plano leasing agent

Anonymous said...

zulfadhli handsome