Sunday, March 01, 2009

Genap 3 bulan

video

Oleh kerana tarikh 29 hb tak ada dalam kelander bulan Feb,jadi hari inilah dikira Fahmi sebagai genap usianya 3 bulan.Dia nak cuba-cuba untuk mengangkat kepalanya sebaik ditiarapkan.Belum lama sangat meniarap...dia mulalah dah tak tahan.Dengan rambut yang masih sejemput je,entah bilalah nak panjang rambut Fahmi nie.Ingat cuti sekolah bulan ni nak buat passport..nanti tak glamer lah pula kepala gondol gitu..hihihihi.

Tatapilah video Fahmi yang berusaha untuk mengangkat kepalanya.

2 comments:

shay said...

aimi pun macam tu jugak... masa dia mula nak pandai meniarap kepala tak terangkat jugak... bila tak terangkat dia marah, menjerit2 nangis...

noamee said...

seronokkan shayz..tngk ragam baby yg baru nak meningkat naik ni..hehe