Monday, June 22, 2009

13 th Wedding Anniversary

Today is my 13th wedding anniversary (amboi speaking london tu) hihihihi.Semoga kebahagian yang dibina akan berkekalan hingga ke hujung nyawa.Banyak lagi perkara yang harus kami belajar dalam membina kehidupan rumahtangga ini. Untuk suamiku..Sanusi,segala pengalaman,ujian,dugaan dan cabaran yang pernah kita lalui bersama akan menjadi dorongan demi kebahgiaan dan kegembiraan kita bersama anak-anak yang dikasihi.Tiada rumahtangga yang tidak bergoyang..sedangkan lidah lagi tergigit...inikan pula suami isteri.Marilah kita sama-sama layari bahtera ini dengan doa dan harapan semoga diberkati Allah swt dan dilimpahi dengan rezeki yang banyak.Amin..InsyaAllah.


5 comments:

Mutiara Kasih said...

selamat ulang tahun perkhawinan .. yang ke 13 .. kak mie .. semoga panjang umur murah rezeki .. dan bahagia hingga akhir hayat ....

seronok yer akak dah lebih angka 10 tahun .. mesti .. lagi romantik kan .. lia harap .. lia pun akan .. macam tu ...

semoga bahagia selalu .... kak mie ..

noamee said...

thanks lia..insyaallah lia juga akan dpt mencecah angka 10 tahun nnt...yg pntg ada kesabaran dlm rumahtangga ni...sorang jd api yg sorang mesti jd air tau!!

*shay* said...

sorry kak lambat wish...

selamat ulan tahun perkahwinan... semoga jodoh berpanjang hingga akhir hayat didunia dan akhirat...

INSPIRASIHANA said...

Akak..ape khabor..baby sihat ke??lame tak datang komen di blog hana..hehe..ok happy anniversary..tahniah dah 13 tahun.... (",)bolehler hanna kongsi pengalaman akak yang dah lama jadi ibu...

noamee said...

thanks hanna..insyaAllah!!

alhamdulillah sihat!!