Friday, May 22, 2009

Tak Ada Cerita


Alahai blog..rasanya lama juga tak menjenguk kesini dan menulis cerita baru.Sebenarnya tiada apa yang nak dikongsikan disini.Sekadar ingin menyampaikan ucapan terima kasih di atas kunjungan kalian yang tidak jemu-jemu bertandang kemariribbonicon06.Jangan mre yer...kerana agak lama juga tidak melawat ke blog kalian.


5 comments:

sakurasa 2 said...

Salam ziarah
apa khabar nor n anak2?

Mutiara Kasih said...

kak noamie .. banyak guling - guling kat umah kot sampai lupa nak update blog .. panas kan kak .. rasa macam nak duduk dalam kolam renang je kan ..

*shay* said...

maklum la orang tu sekarang ni penternak ngan peladang yang berjaya... mana nak ingat blog dia ni lagi...

oooppsss... jangan mare kita saja mengusik jerk...

ampun....

noamee said...

salam kak long..alahmdulillah dua2 sihat!!

nasib baik tkde kolan renang lia..klu tak..berendam je akak mcm badak air..hahahaha

mana tau shayz..akak leh jadi peladang contoh..ekekeke

tak mare...gurau2 lebih mesra lagi

noamee said...

eh silap..ka sakura leeee..huhuhu maaf yer kak