Thursday, May 28, 2009

Nak Balik Kampung

Cuti sekolah akan bermula minggu depan dan pastinya ramai antara ibu bapa yang akan bercuti jugakan.Memandangkan disini cuti sekolahnya sebulan..tentulah boring kalau hanya memerap di rumah sajakan.Akak dan suami buat rancangan apa salahnya balik bulan Jun nie..lagipun abah akak pun dapatlah tengok cucu barunya nanti.Dah masuk 6 bulan dah cucu abah ni.

Akak sekeluarga akan pulang ke Taiping selama seminggu mulai hari minggu ini 31 mei dan pulang kembali ke sini pada hari Sabtu 6 Jun.Kali ini kami akan menaiki keretapi KTM kerana sudah agak lama juga tidak naik keretapi ni.Memanglah perjalanannya agak panjang tetapi seronok dapat menikmati permandangan di luar.Istilah balik kampung selalunya dikatogerikan pulang ke kampung halaman tapi rumah abah akak rumah teres yang terletak di bandar Taiping boleh ke dikira sebagai kampung juga.

Sebelum akak berangkat akak mohon maaflah banyak-banyak dekat kalian kalau ada salah dan silap akak yer.Terima kasih kerana sudi jenguk-jenguk teratak akak ni walaupun akak tengah berehat kat Taiping nanti.Dekat rumah abah akak takde internetlah..tak dapatlah akak nak jenguk-jenguk kalian.Kalau sudi tolonglah tengok-tengokkan rumah banglo akak ni yer dan bersihkan lamannya sekali...ekekekeke.Kereta sport akak kat luar tu takde minyak..tak dapatlah nak kasi kalian pinjam..hehehehe.

7 comments:

*shay* said...

shay doakan akaksekeluarga selamat pergi dan selamat kembali...

hati2 yerk semasa perjalanan tu... :D

sakurasa 2 said...

Selamat pulang ke kampung

Dea Sara said...

oooo...noamie nak balik Tepeng ye..Dea nak balik Gerik...kita sama-sama balik Perak no...hati2 ye...

Mummy Hanan said...

Salam Noamie,

Akk doakan semoga Allah mempermudahkan segala perjalanan dan urusannya ye...Amin....
Lepas balik nanti, hah jenguk2 lah akk ye..jgn lupa dah...
Selamat bercuti bersama keluarga....

noamee said...

terima kasih atas doa kalian..insya Allah!!Amin..

chii said...

wahh..nk blk kg eh..seb baik sampai 6hb je..pape pun..semoga ketemu lg kak

noamee said...

klu boleh nak sebulan chii..ekekekeke