Friday, May 15, 2009

Terima Kasih 2

Musim award kembali bertandang kembali untuk tahun 2009 ini.Kali ini menerima satu award hijau yang cantik ini dari Mamajambu dan kak Leeya.Tiada ucapan yang istimewa dapatku luahkan melainkan ucapan terima kasih yang tidak ternilai harganya sebagai tanda persahabatan kita.

Semoga ikatan ini akan terus terpatri indah selagi hayat dikandung badan.Buat mamajambu..bertemumu memang amat menggembirakan dan ikatan antara kita semakin teguh kini.Walaupun kak Leeya tidak pernah kutemui namun perkenalan di alam maya ini telah mengeratkan lagi talian persaudaraan kita sesama islam.

Terima kasih sekali lagi.Hanya ucapan ini yang dapat kuluahkan buat tatapan semua.

8 comments:

*shay* said...

wah makin bertambah la award akak...

noamee said...

hihihi..jgn jeolousssss ... penuh dah lemari akak..ekekekeke

Mutiara Kasih said...

bertuah sungguh lah kak noami nie .. masa amek award tu pakai baju lip lap - lip lap tak

Mutiara Kasih said...

bertuah sungguh lah kak noami nie .. masa amek award tu pakai baju lip lap - lip lap tak

noamee said...

hahaha..mana tk pakai..mesti pakainya...kan glamer..nak beri ucapankan..ekekeke

Mutiara Kasih said...

kalau tak cukup tempat nak simpat semua award tu .. hantar kat umah lia .. banyak lagi ruang kosong nie hheheheh

chii said...

comey nye..makin bertambah ar award kak mie kan..leh beli almari baru ni:p

noamee said...

hahaha chii..smpi tk cukup tau almari kaca akak..nak kebeli lg ni..ekekekeke