Friday, April 03, 2009

Gambar Lama

Semalam tergerak hendak mengemas laci-laci kabinet yang dipenuhi dengan berbagai khazanah yang berselerakkan.Terjumpa pula dengan album lama yang agak usang.Belek punya belek ternampaklah gamba diatas.Akak tak sangka pula masih elok gambar ini walaupun warnanya hitam putih.Gambar ini sajalah yang masih tersimpan sampai kini.

Seingat akak ini sewaktu usia akak 2 tahun dan nama studio gambar ini pun masih tercatat dibawahnya.Ada ke tidak lagi kedai gambar ini kat Taiping.Dulu kedai gambar inilah paling popular.Bila akak sendiri tengok gambar ini...macam nak tergelak pun ada.Begini rupanya akak yer masa kecik-kecik.Kenapa masa kecik mata akak bulat bila dah tua ni sepet je...pelik gak ni!!
caticon01

3 Comments:

Mama Shahmi said...

comeinye akak..

*shay* said...

comey la akak masa kecik2... wah kecik2 pun dah pandai bergambar distudio yerk...

noamee said...

TQ mama_shahmi n shayz...(malu2 ni)hihi

tu nasib baik tak tukar2 baju tau shayz...khekhekhe

 
Kisah Aku..Seorang Ibu - TEMPLATES BY NOAMIE © 2009