Thursday, April 16, 2009

Tag Dr Kak Leeya

Dapat tag dari kak Leeya...nak kena jawablah ni.

Jom layan...

1) nama timangan+family:
Memamg takde nama manja..keluarga,adik2 dan semua blogger panggil noamie atau kak mie..member2 terdekat ramai yang panggil nor atau nonie.

2) anda seorang yang..
suka memikir,rajin mengemas rumah tapi malas sket nak masak..hihihi (tp kena gak masakkan) dan suka mencuba benda-benda baru tetapi kalau nak tahu kebenarannya diriku seorang yang cepat gelabah atau nervous terutama dijalan raya sebab tu tak mahu ambil lesen memandu.


3) insan istimewa dan knp dia teramat istimewa:
Dah tentulah suami dan anak-anak..serta keluarga.Disamping itu teman-teman blogger yg dikenali atau dialam maya ini..hidup mesti ramai kawan jgn ramai musuhkan.

4) lagu kesukaan sekarang:
Kurang mengikuti perkembangan lagu-lagu masa kini..mana yang didengar sedap itulag yang disukai.

5) warna kegemaran-purple n pink...second green n blue.

6) benda wajib lam handbeg...?
Biasalah yang wajib ada ialah...dompet,payung lipat,tisu basah n kering,handphone,kad bas dan kunci.

7) kali terakhir nangis...?
Tak ingat bila tetapi bila tonton cerita sedih atau baca kisah sedih pasti tersentuh hati.Yang paling tersentuh dihati ini bila teringatkan kedua-dua arwah anakku..tak boleh tngk gamba2 mereka atau tersebut namanya pasti mudah airmata ini mengalir.

8)Nak tag siapa yer..oklah senarai2 dibawah ini pilihanku...jgn mare!!

1.Shayz
2.Honey
3.Kak long Zura
4.Mama Shahmi
5.MamaJ
6.Chii

ini ajelah..



6 comments:

Kak Zue said...

Wehh kena tag ler pulak..eheheh nanti bila senang kak long buat ek.

*shay* said...

huhuhu... nama ku diatas sekali.... semestinya kak noamie duk asyik ingat kat kita nih... :D

ok akak kita onthespot buat nih... huhuhu...

noamee said...

nnt k long buat k..lupa nak pesan suruh ambil tag tu..hihihi

mcm tau je shayz ni yer...namamu tetap dihati tau!!...huhuhuhu

Mummy Hanan said...

oh..awak tak suka memandu ke ? knp.. kalau akk suka dik.... hah satu kenyataan yg betul...banyakkan kawan dan musuh jgn dicari..terutama dalam alam cyber nie kan..kan...

hemmmm...... jumpa lagi nanti...

*shay* said...

huhuhu... nama ku kini jadi sebutan... :p

noamee said...

sy teriingin nakdrive kak tp sy fobia..masa muda2 dulu sy belajar bawa motor dulu..tp krn gelabah tu ada sy tertekan minyak smpi terangkat dn terbabas motor abah sy tu kak...dah mcm minah rempit dah..hahaha

sebab sy ni mmg jenis yg suka berkhayal..susah rasanya klu drive.

shayz- tau tak pe..huhuhu