Monday, April 13, 2009

Sakit Mata Part 2

Hari tu baru je cakap akak tidak terkena dengan gejala sakit mata ini.Rupa-rupanya segalanya tidak dapat dielakkan yelah dah duduk satu rumah mestilah merebak dengan mudahcaticon07
.Sebaik bangun pagi semalam dah terasa lain macam je mata ni.Nasib baik nak bawa Ayie jumpa doktor semalam jadi jumpa sekalilah. Dah macam mata panda dah akak rasakan...kedua-dua mata bengkakcaticon02 .

Oklah akak minta undur diri dulu.Tak tahu nak bebel apa lagi kat sini.Nak rehat jap...ngantuk ler lepas makan ubat tadicaticon05 .



4 comments:

Kak Zue said...

Semoga Noamie dan famili cepat sembuh yer!

noamee said...

Insya Allah k long...TQ!!

mamajambu said...

cian nya satu famili jd james bond..yg kesian budak2 mcm fahmi kalau kena kan..biasa nya apa pun sakit mesti budak2 kena dulu

noamee said...

ciankan...hihihi tp mama fahmi yg paling brave...dia tak rengek2 atau nak gosok2 mata dia...skrg dia yg lebih recover dulu..khekhe