Thursday, April 23, 2009

Rindukan Kopi

Pada asalnya akak ni memang seorang penggemar kopi atau apa jenis kopi yang seangkatannya dan setiap pagi mesti nak minum...kalau tak minum sehari mata akan mengantuk je dan lemah badan ni.Entah kenapa sejak mengandungkan Fahmi akak terus loya dengan kopi dan sampai sekarang terus tak minum lagi.Memang teringin nak minum balik tetapi lidah seperti tidak dapat menerimanya.Akak ni lain sikit kalau lidah tak boleh terima apa yang masuk terus dibuang.Nasib baik bau kopi masih boleh dihidu.Tulah bila terhidu bau kopi terasa teringin nak minumemotikon01.Tengok kopi-kopi seperti cappucino memang meleleh beb.

Sekarang ini akak banyak minum koko cadburry ataupun milo.Sedang mencuba untuk menghirup kopi kembali tetapi tak tahulah boleh ke tidak.


6 comments:

Kak Zue said...

kak long langsung tak boleh minum kopi dan seangkatannya kecuali teh( itupun tak leh selalu). Sebabnya bila minum terus sakit kepala..migrain terus..ehehe

noamee said...

sy klu tak minum pula ngantuk n senang sakit kepala kak long..huhuhu

Mummy Hanan said...

sya suka juga minum kopi.... terutama kopi yg serbuk tu kan...sedap...tp skrg more to kopi 3 n one..= nescafe.... hah,,tak boleh le klau shri tak minum...dah tak kira kafine ke tak....hehehehe
cuma sya tak suka minum teh tarik... tak suka ngan bau dia....

noamee said...

sy tak kira kak..apa jenis kopi mmg minum dulu...tp kini tk bolehlah pula..tu yg rindu niii..hehehe

sy teh mmg tak minat langsung kak..huhuhuhu

TeacherNunu said...

ya ampun..saya lagila gile kopi kak.tapi bukan nesdace.sy minum yang jenama coffeemix tuu

noamee said...

wahhh yg brand tu..huhuhu..tulah akak nk minum balik kopi..tp camne yer...uwwaaaa...